close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איפה קונים מזוזות?

מערכת שורשט כסליו, תשפד22/11/2023

בין אם אתם עוברים דירה, עושים שיפוץ או שבמקרה נכנסתם לבית חדש שבו אין מזוזות צריך לשים מזוזות בחדר הבית שלכם. איפה קונים מזוזות? כל התשובות במאמר שלפניכם

תגיות:
צילום: pexels

התשובה הקצרה, איפה קונים מזוזות?
אם אתם צריכים לקנות מזוזות יש שתי אפשרויות עיקריות שאתם צריכים לבדוק: חנויות פיזיות או אונליין. מה אונליין? כן! בעידן של היום לא חייבים לחפש חנויות יודאיקה בשביל למצוא מזוזות אלא אפשר למצוא אותן אונליין. כמובן תמיד אפשר עדיין לחפש אחר חנויות יודאיקה באזור שלכם אבל למי שמעדיף שלא אפשר להביא את המזוזות אליכם

צילום: pexels
הביתה. מה כדאי? יש כמה יתרונות לכאן ולכאן:

יתרונות וחסרונות של קניית מזוזות אונליין
יתרון אחד ברור מאוד הוא שלא צריך לנסוע לשום מקום - המזוזות מגיעות אליכם הביתה. לא צריך לבדוק שעות פתיחה, לא צריך ללכת עד לחנות. אם החנות קרובה אליכם אז יותר קל כמובן, אבל לפעמים החנות לא מאוד קרובה ואז צריך לנסוע עם הרכב. לנסוע עם הרכב זה אומר למצוא חנייה. שוב, לפעמים זה קל ולפעמים פחות אם אתם גרים במקום יותר עמוס באנשים. יתרון נוסף של קניית מזוזות באינטרנט הוא אם לצאת מהבית הוא משהו בעייתי לכם, לדוגמה בגלל מצב רפואי או אפילו כי אתם מאוד עמוסים. יתרון שלישי עיקרי שבגללו הרבה אנשים מעדיפים לקנות מזוזות באינטרנט בעידן של היום הוא שיש מחסן אחד לחנות האינטרנטית ויש סיכוי הרבה יותר גבוה שיהיה להם את המוצר ולא ייגמר המלאי. אם אתם הולכים לחנות פיזית המלאי יכול להיגמר יותר בקלות. בנוסף אתם יכולים לעשות את הקניות שלכם באיזו שעה שנוחה לכם. יש לכם כמה דקות פנויות בערב - תוכלו להזמין את המזוזות מבלי להתאים את עצמכם ולוח הזמנים שלכם ללוח הזמנים של החנות.

יתרונות וחסרונות של קניית מזוזות בחנות פיזית
כמובן לקניית מזוזות באינטרנט יש גם חסרונות. החיסרון הבולט ביותר הוא שאתם לא מקבלים את המזוזות במקום, אלא צריכים להמתין. בהרבה מקומות ההמתנה היא 2-3 ימי עסקים, אבל יש חנויות אינטרנטיות שבהן הקנייה והמשלוח יכולה לקחת יותר זמן. לפעמים אתם מאורגנים מראש ולא אכפת לכם אם זה יקח יומיים, שלושה, ארבעה או אפילו שבוע. לעומת זאת יש מקרים שבהם לא תוכלו לחכות כי אתם עוברים היום או מחר. יתרון נוסף של קנייה של מזוזות בחנות פיזית הוא העובדה שאתם רואים את המזוזה בידיים שלכם. אם לפעמים בחנויות אינטרנטיות יכול להיות שהתמונה לא ברורה או הצבעים לא מאה אחוז מה שחשבתם - כשזה אצלכם בידיים אין ספק שזה מה שתקבלו.

אז איפה לקנות מזוזות?
כמובן הבחירה היא שלכם. שיקול נוסף שיכול להיות שכדאי לכם לשקול הוא העיצוב. בהרבה חנויות יודאיקה ומזוזות העיצובים מאוד דומים, אבל יש חנויות שמוכרות מזוזות אונליין שמנסות להביא עיצוב מעט שונה, לדוגמה SURI, חנות אינטרנטית שבה ניתן לקנות מזוזות מעוצבות ואיכותיות עם 2-3 ימי עסקים. תוכלו להתרשם מהמגוון הרחב מאוד שלהם והעיצוב המיוחד שמאפשר לכם למצוא מזוזות מיוחדות שלא ראיתם בעבר.

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה